Garanti og reklamation
Garanti
Vi yder 10 års garanti på alle vores møbler fra det nye sortiment. Det betyder at hvis dine møbler mod forventing bliver defekte indenfor perioden, så ombytter vi dem for dig.
På vores brugt sortiment, er garantien 2 år.
Prisgaranti
Vi føler os overbeviste om, at vores priser er så konkurrencedygtige, at vi som minimum vil matche prisen på samme produkt, hvis du finder produktet til en lavere pris hos en anden forhandler. Dog med forbehold på brugte møbler, idet standen her vil have indflydelse på prisen. Derfor skal produkternes stand være sammenlignelige for at vi kan yde 100% prisgaranti.
Reklamation og ombytning
Hvis en vare mod forventning går i stykker indenfor garantiperioden, reparerer vi naturligvis varen, eller ombytter til tilsvarende.
Ved reklamationer vedrørende transportskader skal disse straks fremsættes overfor chaufføren.
Andre reklamationer af fejl og mangler skal fremsættes skriftligt, senest 8 dage efter modtagelsen.
Returnering og refundering
Privatkunder / B2C
Hvis du fortryder et online køb har du som privatperson 14 dages returret med pengene retur + 14 dage til at leverer varerne retur. Altså samlet 30 dage til at returnere varerne til os.
Eventuelle fragtomkostninger i forbindelse med returnering, betales af køber selv.
Du kan vælge selv at returnere varerne på vores adresse, bruge en fragtmand eller kontakte os for en pris på afhentning med en af vores biler. Refunderingen af fakturabeløbet vil først ske når vi har møblerne i hænde(senest 30 dage fra købet) og besigtiget at standen er den samme som ved levering.
Erhvervskunder / B2B
Når en ordre er bekræftet mundtligt eller på skrift er der ingen fortrydelsesret på b2b ordre.
DomicilSalg / afhentninger
Ved fysiske salg eks. DomicilSalg og andre outlets og fysiske udsalg, købes varerne som beset og sælges til specialpriser. Derfor er der ingen returret, m.m. andet er aftalt.